ikizannesieso Hanımlar yiğit ismini koyan var mı bebeğine ya da koyacak olan .Tek yiğit mi koydunuz yoksa iki isim mi ? İkinci isme karar veremedik siz ne koydunuz
ssselinn İki isim iki karakter diyorlar ben sevmiyorum iki isim. Ama ikinci düşünürseniz yiğit efe güzel oluyır
mom_51 Ben yiğit Efe koydum. İsminin spiritüel anlamı şifacı demek. Sağlık açısından ziyade kalbi iyileştiren demek. Bende öyle koydum. Yalnız iki isim birden kullanılması daha iyiymiş.