Bence direk acile gidin benim başımdan geçti kimyasal gebelikti sonlandı eğer dış gebelikse Allah korusun sizede zarar verir ağrım oluyordu sağ kasığımda adet ağrısı gibi belirtiler bir hafta on gün sonra azalmaya ve daha sonra da ıslaklık hissettim daha sonra akşamına çoğaldı kimyasal gebelik dendi öyle kanamam olmuştu onun üstüne bir adet gördüm şimdi de 8 haftalık hamileyim