arilanki_ merhaba 2.ay ön bıngıldağın kapanması için erken, arka bıngıldak zaten 2.ayda kapanmalı.
Bıngıldağı erken kapananlar için genelde baş çevresi ölçümü doğum ayı ile uyumluysa ve her ay büyüyorsa normal diyorlar.
Ama tanıdığım çocuk doktorları normalden önce kapanan bıngıldakları genelde başka bir cerraha yönlendiriyorlar uzman baksın diye ve o kişi de ultrasonla bakıyor kemik gelişimine. Ondan sonra sadece baş çevresi ölçümü ile devam ediliyor diye biliyorum ben.
Geçmiş olsun çok bence de birkaç doktora daha gidin kendinizi sıkmadan germeden, hem içiniz de rahat eder