Kızlar selam, ilk defa ovülasyon testi deniyorum. regl bittikten sonra başladım pcos var fakat inositol vitamin vs kullanıyorum iyi geldi. Şimdi akıntılarım var ara ara. Yaptığım testler bu şekilde daha yeni yaptım sonuncusunu sizce bir kaç gün içinde pik olur mu ? ya da nasıl gidiyor. fotoğraf ektedir yardımcı olun lütfeen 