yagmra nazar haktır tabii ki ama çok da ona koşullanıp kendinizi strese sokmayın hiç, nazar eden varsa koruyan da var inşallah🌸 tabii sizin üzücü bir tecrübeniz olmuş o yüzden beklemekte sonuna kadar haklısınız inşallah afiyetle ilerler ve kucağınıza alırsınız🌸
Bu arada ben de geçen hafta başarı hastanesine gittim selime hanıma. Siz de ona mı gittiniz