buketdeniz19 lared Yaptırdım canım ben herhangi bir zararı yok bebeğim 2 hafta önden gidiyor doktor şekerden şüphelendi ama çıkmadı çok şükür
neznaz787gmailcom lared bende yapacağım ama doktorum bayrama kadar izine çıkmış artik sonraya kaldi doktorum sabah aç karnına gel bilmem ne gibisinden hicbirsey demedi ama tam olarak ne yapacak onuda bilmiyorum tarama mi yükleme mi hic bilmiyorum ya