Gul33 zaten doktor yönlendirir aslında ama, zaten şekeri yüksek çıkmış birine niye bi doz daha istemişler acaba çok ilginç. Bence siz dışarıda tekrar ölçtürün kendiniz normal yemek yiyip ve yemeden. Eğer yüksek çıkarsa direkt diyetisyene gidin hem kilo kontrolü olur size de