Merhabalar son günlerde 32. Hafta calisabilir raporu alan var mı acaba. Cuma gunu 32. Haftama giriyorum çalışabilir raporu alicam. Sunu merak ediyorum yeni çıkan kanun öncesi 37+0 a kadara çalışılıyordu onu 38. Haftaya çektiler bildiğiniz üzere o yeni alınan raporlarda hangi tarih üzerinden veriliyor çevremde bu kaç kişiden onunla akalali güncelleme gelmediğini söylediler hala 37. Haftaya kadar veriliyormuş son günlerde calisabilir raporu alan varsa cevap verebilir mi ?