betuldemirell_06 Kızlar kese şekline göre cinsiyet tahmini yapan arkadaşlar vardı sizce neye benziyor benimki
sucukluyumurta07 betuldemirell_06 kese 6 7 hafta cıvarı herhalde. Benım bebeğimin kesesi ile aynı. Ve erkek
betuldemirell_06 sucukluyumurta07 evet tam 7 hafta sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸iki kızdan sonra bilemedim şimdi😅
sucukluyumurta07 betuldemirell_06 benım İlk cocugum da kız hatta İlk ogrendiğim de kesesine bakmıştım. Daha yuvarlanmış. Sağlıcakla gelsin 🌷
betuldemirell_06 cuteregina genelde ayna gibi düşünülür ters yansıma yaparmış sağdaysa aslında solda soldaysa aslında sağdaymış bu kese açısıyla alakalı değil bence haftası küçük çünkü farklı farklı açı olacağını sanmıyorum iki resim verdi ilisi de böyleydi
cuteregina betuldemirell_06 iki resim de aynı anda çekiliyor çünkü kopyası Şu ana kadar dört kere gittim hepsinde kese şekli boyutu farklıydı bi muayenede top şeklinde bi muayenede uzun ince Doktorun baktığı açıya göre cihazın kalitesine göre değişir her şey.
betuldemirell_06 cuteregina benim de 3. Gebeliğim normalde keseye falan takılmazdım bu kese şeklinden tahmin yapan arkadaşları görünce bende merak ettim 😊