gul_g ya çok özür dilerim bu yorumuzunu görünce yazmak istedim bende Mart ayında kürtaj oldum ama sonraki regl düzenim hep günüm gelmeden bi kaç gün önce kahverengi akıntı leke şeklinde başlıyor ve bi kaç güne sanırım sökülüyor sizde de düşükten sonra böyle bir şey oldu mu acaba :(