ecemkoksal Kaç kilo doğarsa bebişler küveze alınmaz. 37. Haftadayımm bu haftadan sonra öyle bir şey olur mu
Merve-metin ecemkoksal kiloyla küvezin bir bağlantısı yok canım öncelikle sağlıkla bebeğine kucağına al ben 37+0da 3030 gr doğum yaptım ama bebeğim tek başına nefes alamadığı için solunum sıkıntısından dolayı 10 gün kadar küvezde kaldı
ecemkoksal Merve-metin Çok teşekkür ederim insallah Geçmiş olsun kıyamam insallah kavuşmuşsunuzdur Anladım ben hep kilo düşükse diye düşündüm solunumu düşünmedim
Merve-metin ecemkoksal çok şükür büyüdü 16 aylık oldu bile Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hiç kötüyü düşünmeyin hep iyi düşünün sadece bebeğine kavuşacağın günün hayalini kur kiloyla küvezin bağlantısı var evet ama 37 haftalık olunca artık korkma 2 kg doğup küveze girmeyen bebişlerde var solunum sıkıntısı olunca da alıyorlar küveze