kardelenpars dymmm bende aile hekiminde verdim kan sonucu ertesi gün sabah düşüyor öncesi mümkün değil ya beklemek çok sıkıcı ama 😭
esnur Benimde bir düşük öyküm var 5 ay önce kalbi durdu bebeğimin kürtaj olmak zorunda kaldım bu ay ilk denedik oldu çok şükür benim de bat 23 Mayıs dün test verdim 66 çıktı normal mi kızlar
icran esnur gebelik testi yaptınız mı bu beta ile ne kadar belirgin bi silik çizgi çıktı acaba benımde bat 23 mayıs üç yıldır evliyiz aralık 17 de 9 haftalık bi kalp durmasından küretaj oldum
Esma006 dymmm atıyorum bugün verdin diyelim yarın 4-5 buluyor her şehire göre değişebilir mi bilmiyorum Ankara da öyle
dymmm Esma006 bugün asm hekiminden aldım mujdemi❤️sadece ben biraz öğretmekde acele ettim ondan düşük betam☺️
nuryalmandilsiz dymmm benimde 22.5 çıktı adet günüme normalde 2 gün var ben 19 mayısta öğrendim bugün gene kan vericem