Bu hamileliğimde çok sık ve geçmeyen hastalıklarım oldu. Şimdi yine bir boğaz enfeksiyonu geçiriyorum crp 13 olmuş doktor Klomaks 1000 vermiş. Ama bu kadar antibiyotik bebeğe zarar verir mi en son 21 haftalıkken kullanmıştım şuan 26 haftalık olduk. Ne yapsam bi kaç gün beklesem mi geçer mi diye siz olsanız ne yapardınız