Deleted33000 GirlandBoy_Mom aynen öyle bitanem çünkü artık sen baskalari için önemlisin mesela çocukların 🥰🥰
sonumudum Deleted33000 şu saatten sonra ben artık aman o incinmesin aman o kırılmasın diye düşünüp kendimi incitmiycem
sonumudum Deleted33000 bunu 30 yaşımda öğrenmenin pişmanlığını yaşıyorum o kadar şey yaşadım ki panik atak oldum artık gözüm açıldı gec oldu ama güç olmasın artık huzur şart 🥹
Havin49_ Deleted33000 valal iyi ki varlar iyi ki olmuşlar ama aşırı yıprandık bende eşimde sağolsun destek olmasa hiç yapamam
Htc4345 Deleted33000 şu saatten sonra ben uyumam mümkün değil çünkü bebeğim doğarken yemin etmiş uyumamaya 😀😀
sibelipek3101 sarilale123 kesinlikle oyleher boşlukta birilerini cagirirdim ama onalr şuan her boşlukta geziyorlar asla gidelim de arkadaşımıza destek olalım yok bundan sonra da görecek hepsi
sarilale123 sibelipek3101 kesinlikle başkadına giderken çok iyisiniz ama siz onlardan beklemeyeceksiniz yok oluyorlar hep bir işleri oluyor