Tuba6890 bir gece takip ettiler nabzını.. Sorun yoktu. Kordon esnek bir yapı. Çok fazla sıkıştırmadığı sürece tehlike yaşatmıyor. Sonra sezeyene alalım dediler en son nstde %100 sancı çıkınca normal doğuma geçiş yaptık. Bebeğin ilerlemesi iyiydi. Açılma iyiyidi yani. Hallettik 3 saat sonunda bebeğim kucağımdaydı ☺️🩷