Kızlar merhaba bu ay bende kimyasal gebelik geçirdim belki postta görenleriniz vardır bugün yeni döngümün 7. Günü ve klomen kullandım ovulasyon testim sanki koyulaşıyor gibi daha önce kimyasal yaşayıp ovulasyonu erken olan var mı acaba bu arada şeffaf akıntı da yaşıyorum bel ağrısı ile