Mlssa ben ilk kullanımda hamile kalmıstım o bebeğimi kaybettim 6 ay bekledik daha doğrusu kürtajdan sonra bir ay korunduk sadece hamilelik olusmadı tiroidlerim yüksek cıktı ilac kullanıyorum simdi yine klomen baslıycaz adetimin 2. Günüdeyim kürtajın üstündende yarın tam 6 ay gecmis olcak 5. Gün yine klomen icmeye baslıycam bakalım inşallah yine ilk kullanımda kalırım🤲🏻🤗