Ben 14. Haftada çalıştığım hastanede cinsiyet netleştirmek için gittiğimde başı aşağıda ve rahimin dar kısmındaydı. Bu hafta 16+5 te kendi doktoruma gittim yine aynı şekilde duruyordu. Doktoruma 2 hafta öncede böyleydi, böyle mi durmuş? dedim. Sence mümkün mü dedi 😂😂 ben hemşireyim bu arada. Bebekler döner döner ve döner 😂😂