mislinaa2 masa başı gibi gözüküyor ama müdür yardımcısıyım. Sürekli depo montaj ekibi müdürümün odası mekik dokuyorum 🫣 haliyle haftanın ilk günü enerjiğim ama diğer 3 gün ölüm gibi geliyor. Bir yandan iyi çok oturuncada ağrılarım çok artıyor ayaklarım daha fazla şişiyor. Çizim yapacağım zaman bazen sabahladığım bile oluyor. O zamanlar evden çalışıyorum çoğunlukla. Müdürüm anlayışlı sağolsun ama işte bir genel müdür var tepemde sürekli sağolsun.kuzeniyle aynı ekipteyiz ama aynı kulvarlarda değiliz maalesef. Yerime onun geçmesini istiyor ama işte kapasite meselesi maalesef. Birde bunlarla uğraşıyorum 😂 alıştım artık valla ilk zamanlar sinirlerime hakim olamıyordumda şimdi çocuğumdan kıymetli değil diyorum. Onlara işçi çok bana iş çok. Tecrübe ve yeteneğim benimle gidecek sonuçta 🫠