gnsimmm_ Çok teşekkür ederim. Daha önce birlikte çalıştığım bir diyetisyen vardı, online olarak çalışıyoruz yine. Yoga internetten de takip edilebilir ama bebeğe giden damarlardan birinde kan akışında direnç gördü doktor, fizyoterapist veya uzman biriyle yapmamı önerdi. %80 hareketle bunun üstesinden geliriz dedi. 15.haftada başladım, haftada 2 gün gidiyorum bir salona. 3.gebeliğim, çatı ağrısı, bel ağrısı falan hiç çekmedim çok şükür. Öncekilerde daha erken haftalarda zorlanmaya başlamıştım. Hiç hareket etmiyordum. Çok faydasını gördüm. Videolardan da takip ederek verim alabilirsiniz, mutlaka haftada 1-2 kez 40-50 dk yapmaya çalışın derim.