mine030518 benim 2.hamileliğim ilk doğumum 41. Haftada normal doğumdu buda inşallah her şey yolunda gider yine sezeryan olmam çünkü o beni daha çok korkutuyor 🥲 yani herkesin süreci farklı ama ben herkesin canı çok tatlı diye bildiği ya canım acısaydı diye korkup ağlayan biri olarak normal doğum için söylüyorum nasıl gelip geçiyo anlamıyor bile insan yani doğum sürecini diyorum başladığı andan itibaren ıkınmada kendiliğinden geliyo nefes yetmeme gibi bi durum yok yani en önemli sey boşuna kendini yıpratmamak kendini iyi kontrol etmek boş yere bağırmak ne bileyim nefesini yormaktansa her ıkınma geldiğinde derin nefes almak burundan al ağızdan ver şeklinde onun gerçekk anlamda sadece lafta olmadığını sizede iyi geldiğini yaşarken anlıcaksınız inşallah 20-25 dk gibi bi sürede oldu doğumum 5 dikişlik kesimde vardı yani ama onu bile ne ara kestiler ne ara ne oldu hiç anlamıyosun😂 bide ıkınma geliyo kendiliğinden ıkınıyosun ya o gidiyo bi süre bekliyosun bidaha ıkınmanın gelmesini ya o arada hiç bişey yok sıfır öyle rahat duruyosun dinleniyosun bi soluklanıyosun yani öyle bişey ki her doğum süreci farklı iki ıkınmada doğuranda o kadar çokki yani o süreç kendi kendine akıp gidiyor hiç korkmayın sadece kendinizi güzel kontrol etmemiz yönetmeniz gereken bi süreç suni sancıda aldım doğuma götürmelerine yakın artık 12 saat olmuştu çünkü bebek yukardaydı son 1-2 cm de aldım suniyi yani o kötüydü yani normal sancında arada bi nefes alıyosun sunide hiç aralıksız ama oda mecbur iyice sıkıştırıyor ki doğum başlasın oda öyle olmak zorunda onu aldım çok durmadan doğuma girdim yani onda da dayanılmaz birşey değildi bence hepsinin üstesinden gelecek güçteyiz emin olun ❤️ kucağınıza koyduklarnda hepsini unutcaksınıZ o yüzden hiç canınızı sıkmayın 🐣