Merhaba kızlar nasılsıniz 37+6 planın birazcık dışında bir şekilde sancilarimin olmasıyla 15.05.2026 15.45 te gelen oğlum 😍
Normalde 19 mayıs ta istiyordum. Plandigimiz tarih buydu. Fakat öncesinde kontrollerinde nst çıkan ufak sancim hafif acilmalarim doktorumun Cuma günü yani 15 inde tekrar bakalım dayanabilirsen 19 u bekleriz demesi üzerine 15inde sabah kontrollerinde sancim 50 60 civarında seyredince alalım. Yoksa hafta sonunu çıkaramazsın normali zorlarsin demesi üzerine kabul ettim ve yatisim yapıldı. Sabah 10 da yatisim yapıldı. Malum tarihin güzelliği üzerine hastanede ki doluluk sezaryen sırası bizi 😃 saat 3 e kadar bekletti. Neyse ki bebeğime kavuşacağım için heyecan ve stresimi Bi şekilde tolere ettim. Neyse 3 gibi hazirlandilar odamda ameliyathane ye indirdiler. Duadan başka birsey yoktu dilimde damar yolu zaten hazırdı. Doktorum geldi. Tansiyon aletleri vss derken basılan narkozu ve kokusunu iliklerime kadar hissettim. Çok sürmeden gözlerime çöken ağırlıkla uyandığımda dehşet ağrım dehşet üşüme titreme ile başbaşaydım. Ameliyathane de açtım gözlerimi uyandıktan 5 dakika sonra falan odama gitmek için çıktık. Tüm açıklığıyla yazıyorum ki ilk sezaryenimde bu kadar acı çektiğimi hatırlamıyorum. Neyse odama geldim yatağa aldılar ama ne alma canımın acısı iğne ve serumlari alana kadar fazlaydı. Yatağa alındım. Gobegime baskı uygulandı ki en çok o kısım beni çok uzuyordu. 2 3 defa baskı sonrasında ve yapılan ignelerle sanırım 1 saatte kendime gelmeye titremelerimin geçmesine karşılık algimin açıldığını fark ettim. İlk bebeğimi sormuştum zaten iyi çok şükür oda ben gelince odaya geldi. Öyle güzel ki herseyi unuttum oğlumu görünce.. İlk 1 2 saat sancılı süreç ama 2 serum ve iğne ile geçiyor. Çift çorap giydirdi eşim onun vesilesiyle de ısındım iyice. Onun haricinde sondayi ayağa kalmanıza yakın zamanda çıkarıyorlar. Tabi ben bayildiktan sonra takılmış sonda hissetmedim birsey takılırken. 5 saat sonra çorba ve akabinde gelip üstümü başımı giydirip ayağa kaldırdılar. Hastanemi ve doktorumu çok seviyorum. Sultangazi Medigold Remzi Gundogan hocamı canı gönülden öneriyorum. Ayağa kalktığınızda karşıya bakmanız yere bakmamaniz gerekiyor. Ve mutlaka 2. Tecrübem olarak söylüyorum ki yanına mutlaka bitter çikolata ve 2 si 1 arada kahve alin ve için ki ense boyun baş agrisi çekmeyin. Ben unutmuştum ağrı girmeye başlayınca canım eşim yaptı içtim ve rahatladim. Allah eşimden razı olsun. Bebek gibi baktı. Bol bol yürüyüş yapın çok iyi geliyor. Gece iğne yapıldı tekrar ve şu geçirmez bant takıldı. İstediğin kadar duş al rahatla dedi doktorum. 7. Gün gidip bandaj çıkartılacak inşallah . Bebeğim 3130 gram doğdu bu arada. Ultrasonla aynıydı kilosuna aklıma gelenleri yazdım. Sormak istediklerinizi cevaplarım seve seve
15.05.2026 15.45 te gelen 3. Oğlum Asıl Yekta şuan 5 günlük mis kokusuyla yanımda Rabbım dileyen isteyen bekleyen herkese sağlıkla huzurla nasip etsin inşallah. Rabbım kimseyi evladiyla sınamasın. Evlat acısı yaşatmasın. Bu platformda çok şey öğrendim. 6.5 sene sonra gelmişti oğlum unutmuştum çoğu şeyi. Herkese teşekkür ediyorum. ❤
Bu arada bebeğime kafasında her iki tarafında parlaklık vardı. Detaylıca öğrendim 2 hafta içinde kapandı. Hafif kalmıştı sadece bebeğim çok şükür ki sağlıkla geldi dünyama.
Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın.