Ben gebelik tedavimde de iki gebeligimde de forum yaşam semra vezir e gittim güler yüzlü çok sıcak kanlı korkulacak bisey olsa bile çok iyi rahatlatıyor benim bütün akrabalarim oraya gidiyor onlarda memnunlar ben henüz doğum yapamadım ama yapanlar çok iyi diyorlar. Tavsiye ederim😊