bsra_ylmz61 Kızlar ben halen hissetmiyorum bebeği doktorum kız diyor başka doktora gittim erkek diyor ilk bebeğim erkekti erken hissetmiştim bunda hissetmiyorum sizlerde durum nedir 🫠
aslan030128 bsra_ylmz61 ben 18+3 geçen hafta hissetmeye başladım değişiyor galiba bir önceki gebeliğimde daha erken hissetmiştim
bsra_ylmz61 aslan030128 benim Bi kaç gün öncesinde yanlarda sanki gıdıklanır gibi oldu ama o mu bilmiyorum ki 🥹 tam hissedemiyorum öyle kayma falan yok daha
aslan030128 bsra_ylmz61 bebiştir bence daha fazla hissetmeye başlarsın doktorum bana normal demişti 17. Haftaya kadar hiç hissetmedim sonra birden başladı ☺️
bsra_ylmz61 hilalaselll4 17+4 de dedi ama uldrosan bozuk gibiydi karincali gösteriyordu tamda bakamadı kendisisde söyledi bozuk diye ben öyle normal kontrol olmak için gitmiştim normalde kendi doktorum baska
bsra_ylmz61 hilalaselll4 77 ile kalmıştım normalde. De göbeğim vardı ikinci gebeliğim şuan 81 geliyorum
bsra_ylmz61 aslan030128 18+4 deyiz doktor 19 dan sonra hissedersin demişti bekliyorum bakalım 🫠 göğüs uçlarım çok hassas
aslan030128 bsra_ylmz61 benim de öyle ya çok acıyor süt kanallarımız çalışmaya başlamış cnm 🤭 başlar yakında merak etme çoktan başladı da sen hissedersin yakında aynıyız hemen hemen cinsiyet neydi