siimgeay Bizim normalde 38 ama sezaryen icin 17 Haziran’a gun verildi o tarihe de 28 gün kaldı sağlıkla, huzurla kucağımıza almak nasip olsun 🙏🏻🌸🧿🫶🏻♥️
Busra5222 siimgeay benim 35. Hafta gün vermedi önceden 37. Haftada doğuma alırız demişti şimdi kontrollere göre gün verecek galiba haziran 4 e filan denk geliyor galiba
yaseminkarakus0728 siimgeay uygulamaya göre 118 ama sezeryan olucagim için 2 hafta erkenine olur diye tahmin ediyorum
cinyuranne etkafa benimde :) öyle görünüyor ama sezeryana karar verilirse bi on gün rahat erken olur gibi
cinyuranne etkafa yaa. Benimde ilk sezaryen. Bakalım normali denemek.istiyorum. olmazsa tabi yine el mahkum. Kolaylıkla olsun insallah