kuubosss Kızlar selammm, 17 nisanda adet oldum 17 mayısta ise hamile olduğumu öğrendim :) hesaplama yapmak istiyorum ama yapamıyorum yardımcı olur musunuz kaç haftalık oluyor tahmininiz var mı?
cuteregina kuubosss adet olduğunuz günden itibaren gebeliğinz başlamış olur normalde adet günleri sayılmaz ama doktorlar bebek için hazırlık aşaması olduğu için onu da dahil ediyorlar siz şu an hafta hesaplaması yapsanız da doktora gittiğinizde kesinleşecek doktor bebeğin baş ve popo kısmını ölçüp ona göre haftası söyleyecek
kuubosss burce2 Pazar günü yaptığım beta 430 çıkmıştı o şekilde öğrenmiştik zaten dün doktora gittik tekrar beta istedi 1300 çıktı şuan için kese görünmez dedi bayramdan sonra görebiliriz keseyi dedi cuma günü tekrar beta vericem
ornekf merhabalar, tebrik ederim umarım süreç boyu sağlıkla ilerleriz. 🙏 kesenin görünmesi için beta kaç olması gerekiyor acaba, bugün devlet acilden yaptırmayı deneyeceğim