Raana Hanımlar göbeğimin sol alttarafı sabahtan beri aralıksız ağrıyor,böyle baskı oluyor küçük bir alanda baya fazla. Rahim büyüyor ondan olabilir yazıyor nette ama aralıksız saatlerdir çok fazla ağrıyor. Sizce nedendir, var mı böyle ağrı yaşayan?
mdc0860 Raana kasılma yaşıyor olabilir misiniz öyleyse sık sık su için ayaklar yukarda uzanın rahat şeyler giyin ❣️ gecmiş olsun
Raana Sürekli hastanelerde kontrollerdeym,bazen haftada iki defa. Bunun için de gitmek istemedim,ama geçmiyor
mdc0860 Raana yani mumkun benim cok kez cıktı usgde bile görünüyordu ve tarifinize benziyordu ama sinir stresi azaltıp dinlenin derim yani öyleyse, gerci ikizmiş o yuzden bilemedim de dövüşiyor olabilirler 🫣🥰