Gecen hafta doktora gittim betam 411 cıktı doktorum 4 haftalık gebesin ama kese görünmüyor haftaya tekrar gel dedi bugun gittim ultrason bakmama gerek yok kese göeünmez kan ver dedi yarın tahlilimi göstericem. E nabızdan baktım betam 6933a yükselmiş. Normal mi