dilayay Merhabalar ben normal doğumdan anormal derecede korkuyorum düşününce aşırı kaygılanıyorum hiç yapmak istemiyorum ve kendimi sürekli sezaryen doğuma hazırlıyorum. Sezaryen doğum hikayeniz nasıl?
senaakck dilayay bende normal doğumdan çok korkuyorum ama Sezeryan daha çok korkutuyor . En kötü epidural alırım diyorum ama psikolojik olarakta hiç hazır değilim ne yapıcam bilmiyorum 37+1im :(