Kızlar 2.5 yaşında oğlum yeni yeni iyice konuşmaya başladı ve salak diyor. Ne ara kimden dugduda kaptı ama böyle sinirlenince şımarınca diyor utanıyorum valla büyüklerede diyor çok utanıyorum yaa. Ne yapıcam? Duymamazlıktan geliyorum yok, anlatıyorum ayıp söyleme diyorum yine yok. Öğrenmiş bi kere . Ne yapıcam