glcnylmzz Bat 18 Mayıs’tı bütün regl belirtileri var fakat kanama yok testte yaptım negatif Bu ay benim gibi gecikme yaşayanlar var mı ? Geçen ay kimyasal geçirdim geç yumurtlama olduğunu düşünüyorum normalde gecikme yaşamıyorum ±1 anca