Kızlar sizlerde de lohusayken, yani ilk 40 gün bebeğin yıkandığı zamanlar da , sizde duşa girip çıktınız mı. İlk doğumda da hem annem, hem kv biz böyle yaptık. Sende yap dediler ama zor oluyor bi zaman sonra . Benim istediğim zaman duşa girmem de herhangi bir sıkıntı yok, ama çocuğumu yıkadığımız anda benim de duşa girip çıkmamı istiyorlar hemen.