loyabloomm Ay hiç süpriz falan istemiyorum direk söyleyin dedim doktoruma 🤣 14+0ım ama bebeğim 15 haftalık çıktı Tahmin edin bakalım sonra söylicem cinsiyeti 🤭
annebaliii loyabloomm kesınlıkle kiz diyorum yanlışsa rezıllık😂😂ama bu Kıbarlık tatlılık bır prensese aittir dıye net düşünüyorum 😍😍😍
happyela loyabloomm Kızzz kızzzz kızzzz 🥰💃 ay hadi bende heyecanlandım daha önce konuşmuştuk seninle 🙈
happyela loyabloomm Ayyy canım benim kız istiyordun zaten çok sevindim gözün aydın sağlıkla gelsin prensesin 🥹🙏🌸
happyela loyabloomm Kesin dedi mi 🙈 Bana da 11+4 de kız dedi ama cuma randevum var tam 14+0 oluyorum o gün bende. bakalım ne diyecek bende çok heyecanlıyım ayy 🥹💃
loyabloomm happyela evet ya yazayımmı kağıda bu sefer kesin dedi🤭 bende hayır hocam söyleyin ben zaten direk açarım kağıdı diyince söyledi🥰 ay çok mutlu oldum insallah sizinde gönlünüzdeki olur 🩷