mutluuuannemmm yumurtlaman ne zamandı canım? Döllenme yeni tamamlamış ve çok erken öğrenmiş olabilirsin. Benim 23 ocakta tek korunmasız ilişkim olmuştu, 4 şubatta test pozitif beta 20′ydi. Çook erken öğrenmiştim yani. Sen de beta yeni yükselmeye başladığı an öğrenmiş olabilirsin. 2 ya da 4 gün sonra tekrar beta ver. 2 gün sonra verirsen betan 10, 4 gün sonra verirsen de 20 civarı olması gerekiyor. Sonra biraz ara verip tekrar beta takibine başlayabilirsin çok erken çünkü, sürekli kan vermek de zor olabilir. Ben 3 kez beta takibi yapıp bırakmıştım, sonra 10.gün tekrar kan verdiğimde 1200lerd eolması gerekiyordu 1576′ydı ve kese görülmüştü.