Kızlar dün kontrolüm vardı 33+6 dayız bebişin kilosu 2-2.1 civarı dendi 33+0 da devlete gitmiştim oda aynı kiloyu söyledi yani bu 5 gün içinde hiç gram artmamış o kadar da dikkat ediyorum hep bebeğe kilo aldıracak besinler tüketmeye çalışıyorum 11 kg aldım şimdiye kadar zaten hamile kaldığımda da 56kgdum bu arada cinsiyeti kız ilk gebeliğim vicdan olarak yetersiz mi geliyorum hissi ağır basıyor