Ben şuan 28+2 haftalık hamileyim bugün konstrole gittim kan vermiştim d vitaminim çok düşüktü B12 çok düşüktü şekerim sınırda ve ben bı kilo alıp bı veriyorum. Bebek 1070 kiloydu doktor bana bebeğin gelişimi 10 gün geriden geliyor dedi pazartesi tekrar çağırdı çok kötü oldum ne yapabilirim ne yaparsam ne yersem bebek kilo alır gelişir?