with_baby 2 doğumumu orda yaptım şuan 3. Ye talipliyim orda. Hastanede gayet iyi, Dr olarak Derya Kanza Gül’ü çok beğeniyorum ben hem bilgisi hem ilgisi her bakımdan çok cana yakın bir doktor. Normal doğumu destekliyor ben sezeryan doğum yapıyorum ameliyattaki eli de gayet hafif güzel sorunsuz oluyor. İletişim numarasını paylaşıyor 7/24 iletişim sağlayabiliyorsunuz. Doğumunuz gece de olsa özel gün tatillerde de olsa derya hanımda doğurmak isterseniz eğer geliyor (ek ücrete tabi olabilir bu durum ama tam bilmiyorum o durumu ama geliyor çoğu doktor gelmiyor kim nöbetçiyse onda doğurursunuz diyor).