selma128 doktor kontrollerinde sorun olmadıysa neden korkman gereksin ki bazı bebeklerin karakterleri sakin anne karnında bile 🤭 benim oglum da öyleydi az hareket etsin die sürekli dürterdim yine de minik minik kıpırdardi doğdu 6 yaşına geldi hâlâ aynı cok sakin kibar bi cocuk. Belli ki sizinde kibar,naif kızınız yolda 🤭