assosres Arkadaşlar merhaba hamileyken ishal olan var mı 33. Haftamdayım daha önce hiç böyle bir şey yaşamadım ama ciddi geceleri özellikle ishal oluyorum reflör içmeye başladım doktor önerisiyle aranızda olan var mı ?
busedala Haftamdan beri bende ishalim 29 oldum 2 haftadır bu şekilde devam ediyor doktora sordum birşey olmaz dedi 🤷🏼♀️
assosres Arkadaşlar reflör zaten probiyotik. hamilelikte sıklıkla rastlanan bir durummuş için rahatladı bu duruma. Doktorunuza başvurun diğer türlü uyku uyutmuyordu bana.