papatiaa henüz bebeğim olmadı bir bilgim yok ama fikrim var hani belkide midesi henüz küçük olduğu içindir, acıktığı zaman farkında olmadan fazla emmiş olabilir belki bu yüzdendir, yani midesine sigmadigi için tekrar atıyordur🤷♀️ yine de doktorunuza söyleyin belkide yemek borusundaki kapakçığı gevşemiştir bilemiyorum. İnşallah birdaha tekrarlamaz🙏