gokenc hemen hastaneye gitmedim duşa girdim evde hareketler yaptım sabah 6 gibi eşimi uyandırdım 7 de hastaneye yattım açıklığım 6cm olmuştu sonra hızlı ilerlesin diye suni taktılar ondan sonra zorlandım ama çok uzun sürmedi çok şükü sabah 7 de hastaneye girmiştim öğlen 12 de doğurdum