anonimmom_ bence aldığınız kilo çok değil, ama yine de dikkat edin fazla kilo almayın çünkü 2. Trimesterde aşırı kilo artışı yaşanıyor. Ben 60 ile hamile kaldım 2. Trimester’a 56 kilo ile girip 67 ile çıktım, şuan 30+5 haftaliğiz çok şükür 1 aydır artiş yok hala 67 kiloyum 🥹