yasewin geçmiş olsun, hani denize düşen yılana sarılır diyorlar ya, ben de sizin gibiydim. artık çok kötüydüm.ilk gebeliğimde de ikinci gebeliğimde de önce onzyd 8 mg kullandım hiç fayda etmedi .zofer’in 4 mg da bıçak gibi kesti bulantımı. neredeyse bir buçuk ay kullanmışımdır. ilk gebeliğimde de bunda da .gelinimiz de aynı şekilde kullandı. O ayrıca doğuma kadar kullandı, doğum yapacağı gün bile ilacı içti.hamdolsun bir sıkıntı yaşamadık ilaçla ilgili