Zeynep23 Kızlar benim bugün yan kasık ağrım oldu oluyor üşütmüşsünde kasığın ağrır ya öyle bir ağrı siZde de oluyor mu umarım geçer
cevriyetoy 22+4 teyim bende. Ara ara bende de oluyor. Bebek yer açıyor kendine demişti doktorum endişe etme demişti. Rahim de büyüyor hem. Kanaman falan yoksa korkma gayet normal
Zeynep23 cevriyetoy ya biraz uzun sürdü stres yapınca daha çok ağrımaya başladı farkındayım bebişimde büyüyor sağa sola dönmek zulüm gibi
Rain81 Bende 27 haftalık hamileyim ve benimde oluyor arada kasık ağrım, kanaman olmadığı sürece korkma cnm bunlar hep normal 👍🏻
Zeynep23 Rain81 yol şükür kanama hareketleride iyi bebişin ama işte öyle ağrı lar olunca ilk defa korkuyorum
cevriyetoy Zeynep23 normal canım sen hiç kendine de bebise de sıkıntı yapma sen ne kadar rahat olursan o da rahat olur 😊
Zeynep23 cevriyetoy ya bide karnımın ortasına toplanıp duruyo karnım sertleşiyor ne oluyo diyorum 😇😇😇
Clover Bence bir idrarinzi ve akintinizi kontrol etmenizde yarar var. eger normalse rahim arada kasiliyor doguma hazirlik yapiyormus. Bence bol bol dinlenmeye calisin.