Kızlar çok dertliyim lütfen fikirlerinizi söyleyin . 32 yaşındayım . Oğlum 2.5 yaşında şimdide hamileyim 15 haftalık . Cinsiyet için çok heyecanlıydım . Bir kızım olsun çok istiyordumm . Ama cinsiyetimize erkek dedi doktor . Tabi o an ki duyguyla ağlamaya başladım eşimde sitem etti bana bunun için ağlanır mı ? Ne var iki oğlumuz olacak . Önce rabim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin . Ben hem yaşımdan dolayı hemde çalıştığım için üçüncü çocuk düşünmem diyordum ama şimdiden kızım olmayacak mı psikolojisine girdim . Bide üçüncü olsa bile kız olma ihtimali nasıl olacak falan diye düşünüyorum . Var mı aranızda erkek anneleri beni bir rahatın 😭😭