feyzaaltunakyuz 15.hafta da kız diyip erkek bebeği çıkan oldu mu ? Devlet kız diyor özel de erkek diyor 😅 sizler de bu durumu yaşadınız mı ?
sarilale123 feyzaaltunakyuz yani özelin ultrason cihazı daha iyi oluyor ama hiç böyle bir durum yaşamadım