Aaayseeert vallahi bi
Şeker yüklemesi yaptıralım dedik perişan olduk yalnız degilmişim 😂😂😂 ama doktorum tekrar istemedi cnkü zaten içecek öncesi bi kan verdim içeceği içip yeniden vericez ya içtikten 30 35 dk sonra kustum 2. Kanı ver dediler kana geçmiştir dediler 3. Ye gerek yok dediler 2. Kanı verirken de bayıldım 😂 neyseki şekerim filan yoktu çok düşük seviye çıktığı için yeniden istemediler ama bazılarından yeniden yükleme istiyorlar oda zulüm gibi