Kızlar yardımcı olursanız çok sevinirim 31+4 haftalık hamileyim dün akşam karnımın alt tarafına bıçak saplanır gibi ağrılar giriyordu ama düzenli değildi fakat bugün sabah 9 dan beri o ağrılarım dinmedi bıçak saplanır gibi ağrılarım oluyor başından beri erken doğum riskim vardı hep haftası küçük daha sizce sancı olabailir mi başına gelen var mı ? Ya da bu haftalarda doğum yapıp bebeğine sağlıkla kavuşanlar oldu mu ? 30+1 de bebeğimin kilosu 1513 gr demişti doktorum