lrnrbn_ Kızlar magnetlerinizi çikolatanızı vs nereye yaptırdınız ve ne kadar öderiniz ? Biz yaklaşık 10 gündür instayı kaldırdık eşimle kullanmayalım diye trendyolda çok seçenek yok görselleri paylaşma şansınız var mı ?
zey55 lrnrbn_ ben hediyeliklerimi kendim yaptım kolonya ve el kremi çikolatayı da trendyoldan aldım gayet uygun ve kaliteli görsel de ekliyim şimdii
buketdeniz19 lrnrbn_ Ben bu şekilde yaptırıyorum canım 70 tane yaptırıyorum 1600 ödedim ben Çikolatasını daha yaptırmadım
zey55 eeren evet instagram da Lameray ticaret var oradan set halinde aldım 50 adet kolonya şişesi kurdelesi boncuğu kolonya dahil 875 tlye aldım