sevvval bir kaç gün daha bekleyip öyle yapsan daha iyi olur sanki ben iki çocuğumda da hep erken öğrendim ama bu kez öyle olmadı demek olabiliyormuş en doğru garanti sonucu adete bir iki gün kala yada gecikince alırsınız ki umudunuz kırılmasın çünkü erken yapıp negatif görünce pozitife dönme durumu fazla oluyor